11
נוב

הכן משרדך לחורף

לא פעם אני מגיעה כמעצבת פנים לפגישות עבודה במשרדים מוזנחים ולא מתוחזקים שגורמים למתארחים בו (ובטח לעובדים) תחושה של חוסר אכפתיות וזלזול.

לנראות המשרד ועיצובו יש ערך משמעותי גדול ביצירת תדמית חיובית בעיניי הלקוחות, העובדים, הספקים וכל האחרים.

אז לקראת החורף שמתחיל לנשב פה ושינויי הטמפרטורות שבאוויר, אני מזמינה אתכם להדפיס את הרשימה שהכנתי, להפשיל שרוולים (בקטנה..) וקדימה- להכנת המשרד לחורף.

מערכות מיזוג אוויר

טיפול תחזוקה וניקוי פילטרים של מערכות מיזוג היא משימה חשובה לקראת החורף.

המזגנים החדישים מתאפיינים בעמידות אך יחד עם זאת על מנת לשמור על תקינותם חשוב להקפיד על תחזוקה שוטפת תקופתית, כמו ניקוי פילטרים שניתן לעשות בעצמכם. לעומת זאת נדרש להזמין איש מקצוע לניקוי של היחידה החיצונית, חיזוק חיבורים, מילוי גז, בדיקת צנרת ועוד. טכנאי מזגנים אמין יסייע לכם לשמור על תקינות המערכות לאורך שנים.

החלפת נורות שרופות וגופי תאורה

האור משפיע עלינו באופן משמעותי, על בריאות הגוף והנפש. מחקרים רבים בדקו והשוו את רמות הדיכאון במדינות קרות בהן השמש כמעט ולא זורחת לבין מדינות חמות ורוויות שמש, והתגלה כי באותן מדינות קרות יש אחוז גבוה של אנשים הסובלים מדיכאון.

גם בעיצוב משרד יש להתחשב בכמות האור הטבעי ולתכנן בהתאם תאורה מלאכותית שתהיה אפקטיבית ותתרום ליצירת אווירה נעימה ולאיכות חיים.
בעונת החורף שעות האור מועטות באופן יחסי וכל מקור אור מלאכותי חשוב ותורם, לכן החליפו נורות שרופות, תקנו מפסקים שאינם תקינים, שקלו להוסיף תאורה מלאכותית באזורים שאינם מוארים במשרד וכדומה.

מאירים את החלל גם בעזרת גופי תאורה מלאכותיים

מוציאים את כוכב העונה – מעמד המטריות

זה הזמן לנקות את המעמדים שניצבים בכניסה למשרד שלכם או שאוחסנו בחודשי הקיץ. ניתן למצוא ברחבי הרשת ובחנויות העיצוב מעמדים יפהפים שישדרגו את קבלת הפנים בכניסה למשרדכם ואפילו יאמרו עליכם משהו..
אני מניחה שתסכימו שזה גם פרקטי- מי אוהב את השלוליות לאורך המסדרונות ובחדרי העבודה?!

שלל מעמדים למטריות

לפנק, לפנק, לפנק

כמעצבת פנים אני מייעצת ללקוחותיי בכל מה שקשור לצד האסטתי והוויזואלי במשרדיהם וזה כולל גם את פינת הקפה/המטבח. לקראת העונה הקרה, אני ממליצה לשדרג את פינת השתייה החמה במשרד בסוגי תה שונים (חליטות), עציצים קטנים וטריים של נענע מרווה, לואיזה שיוסיפו צבעוניות ירוקה וגם טעם, אבקת שוקו משובח, סחלב.
את כל הטוב הזה מומלץ לשים בכלים יפים שיחממו את הלב ויעלו חיוך בהשקעה נמוכה של תקציב.

החלפת צמחיה

צמחיה טבעית לפי עונות? צמחיית ירוק-עד? צמחיה מלאכותית? אני באופן אישי מעדיפה את הצמחייה הטבעית אך לא תמיד ניתן לשלב אותה בחללים בהם אין מספיק אור טבעי.

זה הזמן לרענן את הצמחייה שהתייבשה או התבלתה, לשתול פרחים חדשים המתאימים לעונה, לנקות את בדלי הסיגריות ש"נשתלו" בעציצים שבפינת העישון, לרכוש עציצים חדשים ולמקם אותם בחדרים השונים במשרד, תוספת ירוקה ולא יקרה תעשיר את מראה המשרד והאווירה.

הצבע הירוק -זה נושא הפוסט הראשון שלי בבלוג. מוזמנים לקרוא 

הוספת שטיחים בכניסה ובמסדרונות

שטיח הוא פריט שתורם לתחושת חמימות וביתיות. אני ממליצה להניח בחללים השונים במשרד לאורך כל השנה ובעיקר בחורף, שטיחים ניידים שיכניסו צבעוניות וחמימות. אפשר להניח שטיחים מוארכים במסדרונות, שטיח עגול או מרובע בפינת ההמתנה, שטיח גדול מתחת לשולחן בחדר ישיבות שיתרום גם לאקוסטיקה טובה יותר ועוד שימושים רבים שמשפיעים על התחושה של העובדים והאורחים.

איזור המתנה במשרד תל אביבי

מאחלת לנו חורף חמים  ☔

ואם אתם מתכננים מעבר למשרד חדש או שיפוץ הקיים, מוזמנים לתאם איתי פגישת היכרות ממש פה.