13
פבר

איך לבחור את המעצבת המתאימה עבורכם?

מעבר דירה או שיפוץ הינו תהליך המלווה בקבלת החלטות רבות שלרוב יש לקבל אותן בפרק זמן קצר ובמהירות. אחת ההחלטות החשובות והראשונות היא בחירת מעצבת פנים.

חשוב שתדעו כי המעצבת תלווה אתכם פרק זמן בין שבועות לחודשים, תייעץ, תכוון , תדריך, תחליט, תקשיב ותהיה לצידכם לאורך כל תהליך השיפוץ, לכן אני מציעה שתקדישו זמן למחשבה איך לבחור את המעצבת המתאימה עבורכם?

חיבור וכימיה- בעיניי זה הכי חשוב! אם אין לכם "את זה" עם המעצבת שפגשתם- חבל על הזמן, ואם יש את זה- השמים הם הגבול. סיכויים רבים שהתהליך יהיה נעים, זורם, מחויך וקולע לשני הצדדים.

 

דרך טובה לדעתי לבחירת מעצבת פנים היא קבלת המלצות ממקורות מהימנים, קרי חברים ובני משפחה שאתם סומכים על חוות דעתם וניסיונם האישי. יש המחפשים מעצבת בגוגל, בפייסבוק או במגזינים מקצועיים אבל לדעתי אם קיבלתם המלצה על מעצבת מקצועית ונעימה זה הזמן לתאם איתה פגישה. מי שימליץ לכם, בדרך כלל חווה מניסיון אישי את התהליך והליווי ורוב האנשים ימליצו רק אם הם מרוצים.

 

קובעים פגישת היכרות , ממש "דייט" ראשון. הפגישה חשובה מאוד להתרשמות מהמעצבת שתהיה לצידכם תקופה לא קצרה, לבחון האם אתם מתחברים לאישיותה ולאנרגיות שלה, האם היא מבינה את הצרכים שלכם, החלומות , השאיפות, הבקשות וכל מה שחשוב להבהיר כבר מההתחלה.

 

חשוב לברר מהו הניסיון המקצועי של המעצבת והכוונה היא לא רק מספר הפרויקטים שניהלה או היקפם אלא האם היא קשובה ופתוחה לרצונותיכם, האם היא תלווה אתכם בבחירות לפני ותוך כדי השיפוץ, האם תדע להפנות אתכם לנותני שירות מקצועיים ואמינים, האם תגיע לפקח בשטח על עבודת בעלי המקצוע ותדרוש מהם ביצועים ברמת גימור גבוהה ולא פחות חשוב מהי רמת הזמינות שלה לליווי הפרויקט.

 

מחיר הוא אחד השיקולים המרכזיים שתיקחו בהחלטתכם בבחירת מעצבת פנים ואני מציעה כי עלות עבודת המעצבת תוגדר מראש כחלק מתקציב השיפוץ שלכם. ליווי של מעצבת פנים יחסוך לכם הרבה כסף בבחירת הפריטים והרהיטים הנכונים עבורכם, יחסוך מכם התנהלות מול בעלי מקצוע וספקים שלא תמיד יעבדו כפי שתצפו, יפתור לכם דילמות מקצועיות שסביר להניח כי לא תדעו מה להחליט בהן, והרבה זמן יקר של התלבטויות וויכוחים מיותרים.

 

הקשבה והחלטיות מעצבת פנים מנוסה ומקצועית תדע להציע לכם את הפתרונות הפונקציונליים והעיצובים המתאימים עבורכם אך יחד עם זאת תהיה קשובה לצרכים ולחלומות שלכם. אני תמיד אומרת ללקוחותיי ש"מי שיישאר לגור בבית שאני שותפה לתהליך העיצוב בו, הם אתם" (הלקוחות) ולכן הכי חשוב שתאהבו את מה שנעשה ונבחר עבורכם. יחד עם זאת מעצבת פנים מקצועית תדע לקבל החלטות אתכם ועבורכם "ולחתוך" בהתלבטויות של עיצוב ופרקטיות. ולא פחות חשוב, תדע לגשר בין בני זוג שלא תמיד טעמם זהה.

 

אני מזמינה אתכם לקרוא עליי ולהתרשם מהמלצות של לקוחותיי.

האם יש שיקולים חשובים נוספים בבחירת מעצבת פנים?

אם כן אשמח לשמוע מכם פה למטה בתגובות.